Bloggen om Sims

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

God morgon!

Av Nessie Ludanyi - 15 april 2013 07:52


Hoppas att ni mår bra.   

 Idag är jag uppe tidigt för att jag ska till tandläkaren... Jag är livrädd för tandläkaren, haha. Tycker det är superläskigt att någon ska rota i min mun, det  är därför jag har undvikit tandläkaren i några år. Det och att jag inte haft råd förrän nu. 

Ovanför ser ni min fästman i Sims-version som lagar mat på universitetet. Jag har gjort både han och mig i sims-version, mn det är bara han som är på universitet. Jag tänkte att han skulle få en degree/examen/betyg (jag har mitt sims på engelska, så det är svårt att veta vad den svenska översättningen är. ^^) i teknik så det kämpar jag med nu. Jag har redan varit på universitet en gång och behöver bara gå dit en gång till så är jag klar sedan. Det ska bli skönt för det känns som att jag redan har utforskat det mesta med student-grejerna nu. Han har uppnått högsta nivån av nörd-influens i alla fall och har blivit erbjuden ett jobb som spelutvecklare, vilket han tackade ja till. Jag hoppas att det fortfarande är så när han kommer tillbaka, eftersom Viktor (min fästman) utbildar sig till spelutvecklare på riktigt så tyckte jag att det var lite kul. ^__^ 


Nu ska jag göra mig iordning inför tandläkarbesöket. Önska mig lycka till! ^^

 
 
Ingen bild

Pelle

8 maj 2013 21:56

Hej.
Fin blogg.
Starkt av dig att ta modet till dig och gå till tandläkaren.
Hoppas besöket gick bra och att du inte hade några hål eller något annat hemskt?

Trevlig "helg".
/Pelle

Nessie Ludanyi

10 maj 2013 19:22

Hej! Tack så mycket :) Besöket gick bra, men jag får dessvärre gå tillbaka snart då jag hade lite fickor mellan tänderna samt tandsten. Inte roligt! :( Trevlig helg på dig med! :)

 
Ingen bild

Pelle

10 maj 2013 23:03

Det var så lite så.

Nej det lät inte skoj, hoppas det gå bra och inte blir allt för dyrt?
Hål har du sluppit helt eller?

Trevlig fortsättning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nessie Ludanyi - 28 maj 2013 17:27

Ni hittar mig här nuförtiden!  Ville skapa en mer personligare blogg, men kommer att skriva om sims och övrig gaming också ^^Vi ses på den nya bloggen! ...

Av Nessie Ludanyi - 6 maj 2013 17:37


    Today we are revealing to our top fans the fact that The Sims™ 4 is coming to PC and Mac in 2014. The Sims franchise is fueled by the passion and creativity of its millions of fans around the world. Their continued devotion to the fr...

Av Nessie Ludanyi - 6 maj 2013 17:05


  Förlåt för den urusla uppdateringen. Har inte mått så bra. Men! Medan jag har varit hemma och mått dåligt har jag tagit mig friheten att göra en sim till er! Hon heter Emmy Carlsen.  Egenskaper:    * Övernaturligt fan * Upprorisk ...

Av Nessie Ludanyi - 4 maj 2013 05:49

Är extremt exalterad över detta för övrigt. MEN! Det verkar som att The Sims 4 kommer att annonseras på måndag den 6 maj 2013!    Varför jag antyder detta? Jo, för att jag dels läste det på Sims 3:s officella community att det kanske kan vara på ...

Av Nessie Ludanyi - 2 maj 2013 21:15

                    Hej på er!   Här kommer lite bilder från de senaste dagarnas spelande. Ledsen att det blir så lite uppdatering, men jag har en sjukdom som begränsar mig mycket i min ork och just nu finns det inte mycket energi öv...

Gilla Nessies Sims På Facebook!

 

Aktuella tävlingar

Just nu finns det ingen tävling! Kika tillbaka senare!

Jag heter Jessnoomie på The Sims 3.com, bli gärna vän med mig där! :) 

 

 

Translate this blog

Följ mig med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Välkommen!

 

Jag heter Nessie och är 22 år. Jag skapade den här bloggen för att jag vill dela med mig av mina sims-tips. Hoppas Du finner bloggen intressant!

Kram, Nessie

Fråga mig om Sims!

3 besvarade frågor

Besök simsforumet!

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Light Green Pointer

Sims är ett varumärke som tillhör Electronic Arts, inc och Maxis. Alla bilder som syns i bloggen är bilder jag själv tagit i mitt spel, utom plumboben som syns i menyn.

Följ mig på tumblr!

 

Besökstoppen

Skapa flashcards