Bloggen om Sims

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Nessie Ludanyi - 27 april 2013 22:06

 

Jag har gjort ett länkbyte med Elli som driver bloggen maybecrazy.bloggplatsen.se (klicka på länken eller på bilden!) Denna fantastiska tjej bloggar om sitt liv, spel, musik, lägger upp teckningar hon målat och massor av annat. Hon är en bloggvän som har hängt med mig sedan Hippieflickan-tiden här på Bloggplatsen (när jag drev en spelblogg vid namn Hippieflickan). Jag tycker att hennes blogg är väldigt bra och rolig med kul variation på inläggen- det finns verkligen någonting för alla smaker. Hennes blogg är absolut värd ett besök och titta gärna in på hennes grymt fina teckningar hon har! 

Tidigare månad - Senare månad

Gilla Nessies Sims På Facebook!

 

Aktuella tävlingar

Just nu finns det ingen tävling! Kika tillbaka senare!

Jag heter Jessnoomie på The Sims 3.com, bli gärna vän med mig där! :) 

 

 

Translate this blog

Följ mig med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Välkommen!

 

Jag heter Nessie och är 22 år. Jag skapade den här bloggen för att jag vill dela med mig av mina sims-tips. Hoppas Du finner bloggen intressant!

Kram, Nessie

Fråga mig om Sims!

3 besvarade frågor

Besök simsforumet!

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Light Green Pointer

Sims är ett varumärke som tillhör Electronic Arts, inc och Maxis. Alla bilder som syns i bloggen är bilder jag själv tagit i mitt spel, utom plumboben som syns i menyn.

Följ mig på tumblr!

 

Besökstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards