Bloggen om Sims

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Nessie Ludanyi - 4 maj 2013 05:49

Är extremt exalterad över detta för övrigt. MEN! Det verkar som att The Sims 4 kommer att annonseras på måndag den 6 maj 2013! 

 


Varför jag antyder detta? Jo, för att jag dels läste det på Sims 3:s officella community att det kanske kan vara på gång, dels för att jag läste följande på I Sims: 


"... tre nya fansajts gått ut med information om nästa måndag, skriver SimsVIPPlatinum SimmersSimCookie ochSimTimes skriver att EA har bjudit in några få utvalda fansajts till en telefonkonferens måndagenden 6 maj 2013. Ingen vet ännu vad som kommer att annonseras, men många tror att det är det nästa grundspelet till The Sims-serien.

Fansajtarna kommer också att få en exklusiv bild med sig från konferensen, ungefär tre timmar före resten av världen."

 


Och dels för att jag läste följande status på SimS facebooksida: 


Well, looks like you all know now!
The Sims 4 will be announced this Monday!
What do you expect from TS4?

 


Så det verkar ju vara sant, när så mycket tyder på det! Jag slänger ut samma fråga som i Facebook-statusen: Vad förväntar ni er av Sims 4? :) 


Tidigare månad - Senare månad

Gilla Nessies Sims På Facebook!

 

Aktuella tävlingar

Just nu finns det ingen tävling! Kika tillbaka senare!

Jag heter Jessnoomie på The Sims 3.com, bli gärna vän med mig där! :) 

 

 

Translate this blog

Följ mig med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Välkommen!

 

Jag heter Nessie och är 22 år. Jag skapade den här bloggen för att jag vill dela med mig av mina sims-tips. Hoppas Du finner bloggen intressant!

Kram, Nessie

Fråga mig om Sims!

3 besvarade frågor

Besök simsforumet!

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Light Green Pointer

Sims är ett varumärke som tillhör Electronic Arts, inc och Maxis. Alla bilder som syns i bloggen är bilder jag själv tagit i mitt spel, utom plumboben som syns i menyn.

Följ mig på tumblr!

 

Besökstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards