Bloggen om Sims

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Nessie Ludanyi - 6 maj 2013 17:37

 


Today we are revealing to our top fans the fact that The Sims™ 4 is coming to PC and Mac in 2014.

The Sims franchise is fueled by the passion and creativity of its millions of fans around the world. Their continued devotion to the franchise ignites the fire of creativity of the team at The Sims Studio, driving them to continually improve and innovate on one of the world’s most successful simulation game that has sold more than 150 million copies worldwide.

More information will be revealed later today here on The Beat, so stay tuned.

Share your excitement for the game on Twitter with the hashtag #TheSims4.

 

''The Sims 4 celebrates the heart and soul of the Sims themselves, giving players a deeper connection with the most expressive, surprising and charming Sims ever in this single-player offline experience. The Sims 4 encourages players to personalize their world with new and intuitive tools while offering them the ability to effortlessly share their creativity with friends and fans.'

 

Källa


Källa

Spelet kommer att vara offline (inte online som Sim City) och det kommer 2014. Längtar jättemycket!

Av Nessie Ludanyi - 6 maj 2013 17:05

 


Förlåt för den urusla uppdateringen. Har inte mått så bra. Men! Medan jag har varit hemma och mått dåligt har jag tagit mig friheten att göra en sim till er! Hon heter Emmy Carlsen. 


Egenskaper: 

 


* Övernaturligt fan

* Upprorisk

* Festprisse

* Ambitiös 

* Datorsnille 


Hon är den tuffa typen som älskar fester och rockmusik ligger henne varmt om hjärtat, så varmt att hon drömmer om att bli rockstjärna en vacker dag (det är hennes livslånga önskan). Men hon har också en helt annan sida, en nördig sida som gillar att sitta vid datorn och är väldigt ambitiös inom jobb!


Hon finns inte att ladda ner på Exchange, utan finns som Sims3Pack via Mediafire


 Ladda ner henne HÄR!

Tidigare månad - Senare månad

Gilla Nessies Sims På Facebook!

 

Aktuella tävlingar

Just nu finns det ingen tävling! Kika tillbaka senare!

Jag heter Jessnoomie på The Sims 3.com, bli gärna vän med mig där! :) 

 

 

Translate this blog

Följ mig med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Välkommen!

 

Jag heter Nessie och är 22 år. Jag skapade den här bloggen för att jag vill dela med mig av mina sims-tips. Hoppas Du finner bloggen intressant!

Kram, Nessie

Fråga mig om Sims!

3 besvarade frågor

Besök simsforumet!

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Light Green Pointer

Sims är ett varumärke som tillhör Electronic Arts, inc och Maxis. Alla bilder som syns i bloggen är bilder jag själv tagit i mitt spel, utom plumboben som syns i menyn.

Följ mig på tumblr!

 

Besökstoppen

Skapa flashcards