Bloggen om Sims

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Nessie Ludanyi - 21 april 2013 20:49

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!)


Tack alla som tävlade! Ni som inte vann, misströsta inte, det kommer att komma nya tävlingar och absolut fler sim points-tävlingar. Håll utkik framöver! ^___^ 


Grattis till Nea, som vann denna tävling!


Kram, 

Nessie



Av Nessie Ludanyi - 21 april 2013 15:05

Vill bara säga att idag avgörs min Sims tävling där du kan vinna tusen sim points! Jag annonserar vinnaren ikväll och kontaktar denna på sin egna blogg. Så håll utkik bland dina kommentarer! :) du kan tävla fram tills ikväll, sedan annonserar jag en vinnare!
Kram nessie

Av Nessie Ludanyi - 21 april 2013 11:46

Idag är det söndag, vilket innebär att denna blogg funnits i cirka en vecka. Nu gäller det bara att fortsätta ;) det är ju så kul, både att blogga och spela Sims. Jag hoppas att ni tycker att det har varit roligt också att läsa!
Idag är det flyttstädning som gäller och inte mycket spelande. Inlägg kommer dock att komma upp som vanligt under dagen.

Var på Ica maxi i fredags och hittade Sims 2- nattliv för 99kr. Har letat hur länge som helst efter det så det var otroligt kul! Är väldigt nöjd och glad. ^_^ Nu ska jag bara försöka utöka samlingen. Tyvärr kan jag inte spela på min Mac, men vi har ett gäng pc hemma som ska gå att spela på. Det blir lite Sims 2-spelande i veckan tror jag :-)

Tidigare månad - Senare månad

Gilla Nessies Sims På Facebook!

 

Aktuella tävlingar

Just nu finns det ingen tävling! Kika tillbaka senare!

Jag heter Jessnoomie på The Sims 3.com, bli gärna vän med mig där! :) 

 

 

Translate this blog

Följ mig med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Välkommen!

 

Jag heter Nessie och är 22 år. Jag skapade den här bloggen för att jag vill dela med mig av mina sims-tips. Hoppas Du finner bloggen intressant!

Kram, Nessie

Fråga mig om Sims!

3 besvarade frågor

Besök simsforumet!

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Light Green Pointer

Sims är ett varumärke som tillhör Electronic Arts, inc och Maxis. Alla bilder som syns i bloggen är bilder jag själv tagit i mitt spel, utom plumboben som syns i menyn.

Följ mig på tumblr!

 

Besökstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards